top of page

סדנאות והרצאות

פיתוח מנהלים

המנהל כמאמן

פיתוח מנהלים

ארגון שלא מפתח את העובדים שלו, מגדל "עובדים בינוניים", אפשר ורצוי לתת כלים למנהלים לניהול נכון יותר, וכלים שיפשרו לעובד ללמוד ולהתפתח.

רב המנהלים עסוקים בבקרה ושוטף ואינם עסוקים מספיק באימון ושיפור יכולות העובד. העידן של היום ובתי הספר והאקדמיה מדברת על המנהל החדש כ"מאמן", כזה שנמצא שם בכדי להביא את העובד לשיפור יכולותיו , הגברת מוטיבציה והשגת מטרותיו שלו והן של הארגון.

מטרתה: לשפר את מיומנויות הניהול של המנהל, על מנת לתת בסיס , כלים ותמיכה לעובדיו במטרה לשפר ביצועיו.

מיועדת ל: כלל המנהלים בחברה.

מועבר בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • מהו ניהול? מהו אימון? הקשר בין אימון וניהול, סוגי אימון לעובד.

  • מיומנויות הכרחיות וכלים פרקטיים בניהול הכוללות שפת ניהול משפיעה ,הבדלים בין אגרסיביות לאסרטיביות, איתן נוכל לשפר ביצועים  ואת מוטיבציית העובד.

  • שגרות ניהול : מתן משוב, ניהול ישיבת צוות, פ.ע ופ.א.

"מכירות או לא להיות"

 

תורת המכירות

 

כל ארגון וכל איש מכירות היה רוצה לשפר את תוצאותיו , לעמוד ביעדים. 

האם כל הדרכים כשרות להשגת היעד? לעיתים אנשים מכירות חושבים כך. מה גורם ללקוח לקנות? מה ההבדל בין השפעה לשכנוע?

שמגלים את התשובות המכירה הופכת להיות קלה יותר, גורמת ללקוח לקבל פתרון ולא מוצר, אנו מקבלים לקוח נאמן שימכור ויעשה את העבודה בשיטת חבר מביא חבר לארגון. 

הכלים הנלמדים הם מעולם המכירות והן מעולם השרות, כלים פרקטיים ויישומים כל אנשי המכירות באשר הם.

מטרתה: לשפר את המכירה של העובד, ובכך לשפר את השגת היעדים של העובד, בדגש על הדרך.

מיועדת ל: נציגי מכירות פרונטליים וטלפונים, מנהלי תיקי לקוח, מנהלי מכירות ולכל העוסקים במכירות בחברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • ההבדל בין שכנוע להשפעה, ומהו מודל ההשפעה, מה משפיע על לקוחות לקנות, מה ההבדל בין שרות למכירה והקשר בינהם.

  • מיומנויות וכלים פרקטיים המשפרים את דרך המכירה, בדגש על כימיה תשאול תועלות ותהליך הסגירה.

  • כלים בטיפול התנגדויות לקוח.

"לקוחות חד פעמיים או לקוחות נאמנים?"

 

תורת השרות

 

התחרות הין הארגונים היום  על המוצר היא כמעט מינורית, המוצרים מציעים הבדלים לכאן ולכאן, הלקוח יכול לבחור מוצר ע"פ העדפותיו, רק מה יגרום ללקוח להיות נאמן? השרות! המלחמה הגדולה היום של כל ארגון הוא השרות, בסדנה זו נשנה את תפיסה ויינתנו כלים פרקטיים ויישומיים לשרות WOW.

כמו כן כלים בהתמודדויות עם סיטואציות מורכבות עם לקוח הפוקדות את אנשי השרות יום יום ואין להם כלים מתאימים להתמודד עימם.
 

מטרתה: לשפר את מיומנויות השרות של העובד, ובכך להקל על העובד במן שירות והשגת לקוח נאמן לארגון.

מיועדת ל: נציגי שרות פרונטליים וטלפונים, מנהלי תיקי לקוח, מנהלי שרות ולכל העוסקים בשרות בחברה.

תכנים

  • תרגיל בשרות, חידוד תפיסת השרות הרווחת כיום , מי הוא הלקוח עבור הארגון.

  • מיומנויות וכלים פרקטיים המשפרים את השרות מעולמות ההשפעה, בדגש על כימיה תשאול תועלות וסגירת מעגל טיפול.

  • כלים בטיפול התנגדויות לקוח

תורת המכירות
תורת השירות

"למילים יש כח"

 

תקשורת בינאישית

 

תקשורת בינאישית היא אחד הדברים שמשפיעים על איכות חיינו , הן בבית, משפחה, עבודה ובכל מקום בו אנו נמצאים באינטרקציה או מקיימים מערכת יחסים. ארגון יכול לייעל את תוצאותיו כאשר עובדיו ינהלו תקשורת בינאישית נכונה . אנו נלמד כלים ושפה המובילה ומקדמת  תקשורת אפקטיבית , נגלה מה הן המילים הלא מתקשרות ומהן המילים הרצויות לתקשורת אפקטיבית. 

מטרתה: לשפר את התקשורת בארגון לשם התייעלות מערכות היחסים המתקיימות הארגון.

מיועדת ל: כלל עובדי החברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • תרגיל בסגנונות תקשורת- "נהר האמזונס", כל משתתף יגלה את הסגנון תקשורת האישי שלו ואת האחרים וילמדו כלים איך לתקשר עם כל סגנון.

  • מיומנויות ומודלים בתקשורת בינאישית הכוללות, הקשבה והעברת מסרים.

  • מילים מקדמות תקשורת. וכלים בתקשורת מורכבת, הבדלים בין אגרסיביות לאסרטיביות.

"הזמן מנהל אותך או אתה אותו?"

 

ניהול זמן וניהול עצמי

 

העומס מכריע עובדים רבים והם מתקשים לנהל את יומם בעבודה ובעקבות כך, העומס משפיע על איכות חיינו, העבודה הולכת עמם הביתה, לא רק פיזית גם נפשית ומשפיעה בתחומים שונים ופוגעת בהם. בסדנא זו תרכשו כלים לזיהוי הכשל בניהול העצמי שלכם ותקבלו טיפים יישומיים ופרקטיים לניהול נכון יותר.

מטרתה: לייעל את אפקטיביות הזמן וניהול העצמי של העובד, לדאוג לחיונותו והמוטיבציה שלו לאורך זמן.

מיועדת ל: כלל עובדי החברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • תרגיל – שאלון המשימות, נלמד לזהות את הכשלים ואת גזלני הזמן החיצוניים והפנימיים שלנו בניהול העצמי.

  • טיפים וכלים אפקטיביים, יישומיים ופרקטיים לניהול עצמי נכון ואפקטיבי.

"שני צדדים מנצחים למשא ומתן"

 

ניהול משא ומתן

 

ניהול משא ומתן עסקי הוא כלי אשר מנהלים בארגונים נדרשים להשתמש בו בסיס יומיומי – הן כלפי חוץ מול ספקים, לקוחות וגורמים נוספים, והן מול גורמים בתוך הארגון – קולגות ממחלקות שונות, עובדים או אל מול הממונים ועוד.

ניהול מו"מ יעיל הינו כלי חשוב בארסנל הכלים של המנהל לטובת השגת מטרות עסקיות. התנהלות נכונה בתהליכי מו"מ מורכבים נשענת על כישורים של דיאלוג, הקשבה, איתור והבנת הצרכים של הצדדים השונים, ניהול קונפליקטים, ניהול משברים ועוד, כל אלו קריטיים לניהול המשא ומתן מתוך תפיסה של Win-Win.

מטרתה: להפוך את הנושאים ונותנים מיומנים ובטוחים יותר, המשיגים תוצאות טובות בהרבה סביב שולחן המשא ומתן.

מיועדת ל: מנהלים, אנשי מכירות ושרות וכלל עובדי החברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

 

תכנים

  • תרגיל במשא ומתן, נאמץ גישה מנצחת לתהליך, נכיר מושגי יסוד במשא ומתן, אסטרטגיות שונות.

  • מיומנויות וכלים יישומיים ופרקטיים להצלחה במשא ומתן.

"זה לא המה זה האיך"

 

שפת גוף והתקשורת הבלתי מילולית

 

רב התקשורת הבינאישית שלנו, למעשה מעל ל90% ממנה, היא תקשורת בלתי מילולית. הסדנא מעניקה כלים ומיומנויות לפיתוח התקשורת האישית והבין אישית שמאתר את החוזקות ביכולות התקשורתיות הבלתי מילוליות של כל אדם ונותנת כלים לאינטראקציה עם אדם אחד דרך הבעות פנים, תנועות ותנוחות גופניות. כמו כן הגברת המודעות לשפת הגוף משפרת את יכולות קריאת האחר ושיפור התדמית האישית שלנו. כלים אלו יעניקו לכם הזדמנות לרכוש, תוך זמן קצר יחסית, כלי אפקטיבי במיוחד להתנהלות בפגישות עסקיות, השפעה על אינטראקציות בין מעביד לעובד, לקוחות ספקים ועוד. 

 

מטרתה: להקנות טכניקות וכלים לשליטה בהעברת מסרים באמצעות הגוף, פיתוח מודעות עצמית והגברת היכולת לקלוט ולזהות מידע מתוך שפת הגוף במפגשים עסקיים וחברתיים ועוד.

מיועדת ל: כלל עובדי החברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • מבוא ומושגים כללים בשפת גוף- מבוא קצר על מושגים ועקרונות בשפת גוף, חשיבות הרושם הראשוני והשפעתו עלינו ועל האחר.

  • מעבר כל חלקי הגוף ומה הם משדרים.- מה תפקידו של כל חלק בגוף בהעברת מסרים, בדגש על יצירת כימיה.

  • ומהם התנועות המומלצות לפגישות, ישיבה עסקית וזיהוי סימני אמרת ושקר בגוף.

תקשורת בינאישית
נהול זמן וניהול עצמי
נהול משא ומתן
שפת גוף ותקשורת א-מילולית

"מחשבה יוצרת מציאות"

 

חשיבה חיובית

 

עובדים רבים בארגון מאבדים אמון בעצמם, באנשים במוצר ונוטים לראות את הצד השלילי , הגורם לשחיקה וירידה במוטיבציה לעשייה. בסדנא זו נפתח את המודעות לכח החשיבה ולהשפעתו על העשייה שלנו. נלמד לאמן את החשיבה להצלחה ולחיוביות ונרכוש כלים לחשיבה מקדמת תוצאות.

 

מטרתה: היא להוריד את השפעת תבניות החשיבה הישנות שלנו, את השפעת הסביבה עלינו וליצור חשיבה חיובית ואפקטיבית להמשך עשייה בסיטואציות מורכבות.

מיועדת ל: כלל עובדי החברה.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

תכנים

  • נכיר את דפוסי החשיבה שלנו וטעויות החשיבה שלנו המובילות אתנו לחוסר עשייה או עשייה לא רצוייה.

  • כלים בהפיכת  חשיבה שלילית לחשיבה חיובית מקדמת עשייה רצויה.

חשיבה חיובית
ראיונות עבודה

"זו עבודה למצוא עבודה"

 

הכנה לראיון עבודה, כתיבת קו"ח

 

תהליך חיפוש העבודה הוא חוויה מאתגרת. יש בו תהליכים נפשיים ופיזיים כאחד, תהליכי הדחייה אינם פשוטים, כמו כן כתיבת קו"ח וההכנה לעבודה היא עבודה בפני עצמה. סדנא זו מסייעת להתמודד עם קשיים אלו ולשפר את סיכוייך למצוא עבודה, להקנות כלים מעשיים ולחזק מיומנויות שיסייעו לך להשתלב במהרה בעבודה.

מטרתה: להקנות טכניקות וכלים וללמוד ולהתנסות במיומנויות כגון: שיווק והעצמה עצמית, מיתוג, כתיבת קורות חיים, הכנה לריאיון עבודה, הפעלת רשת קשרים והתמודדות בתקופת אבטלה

 מיועדת ל: אנשים המחפשים עבודה/ מראיינים [בהתאמה].

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

נושאי הסדנא

  • סיוע ביצירת החזון תעסוקתי והצבת מטרות לעבודה עצמית.

  • בחינת סל הכישורים האישי שלך, במהלך הסדנה נברר מהם הכישורים, הנטיות והחזקות, הנטיות[ עבודה בצוות, אישית וכו')

  • חיזוק האחריות האישית, הפרואקטיביות, היוזמה והבחירה  בתהליך חיפוש עבודה.

  • כלים בחשיבה חיובית והעצמה.

  • חיזוק המיומנויות לתקשורת בינאישית אפקטיבית ושפת גוף.

  • חיזוק מיומנויות המסייעות לקבלה לעבודה, כגון: כתיבת קורות חיים, ראיון עבודה והצגה עצמית.

עמידה מול קהל

"בוא נעשה את זה קל לעמוד מול קהל"

עמידה מול קהל

 

אחד הפחדים הגדולים של בני האדם הוא עמידה מול קהל?

כמה פעמים נתבקשת להעביר משהו בפורום ולא ישנת בלילה לפני? הרגשת רעידות?

אז זהו שזה טבעי וגם ניתן לעבוד על כך, במתן כלים והתנסות עם משוב הולם ומעודד ואתה יכול למצוא עצמך בטד.

מטרתה: להקנות טכניקות וכלים וללמוד ולהתנסות במיומנויות של עמידה מול קהל, בתקשורת מילולית ובלתי מילולית, לתרגל ולהתעצם בתחום.

 מיועדת ל:  מנהלים, מדריכים, מנחים, מאמנים, אנשי שירות ומכירות וכל מי שנדרש או רוצה לעמוד מול קהל.

מועברת בשילוב הפעלות וסרטונים, המעמיקים את חווית הלמידה.

נושאי הסדנא

  • מיפוי ואבחון- איתור הקשיים והאתגרים בהתמודדות בעמידה מול קהל.

  • מהו פחד קהל- מהי שפת הגוף כשיש פחד, מהי הימנעות ומה אנחנו משדרים כלפי חוץ ואיך מתמודדים עמו.

  • שפת גוף -כלים בלתי מילוליים המותאמים לעמידה מול קהל, המסייעים בביטחון, כלים ליצירת אינטראקציה עם הקהל באמצעות שפת גוף ותקשורת בינאישית, טונציה, הופעה וגוף.

  • סטוריטלינג - איך משלבים אותו בהרצאה? תרגול סיפור אישי, כלים להעברת רגש ושבירת קרח עם הקהל. יצירת הצגה עצמית מנצחת ובניית הרצאה סוחפת, ניסוחים והתנסחויות מעוררים הקשבה, יצירת כימיה עם הקהל. כלים פרקטיים והכנה להרצאה.

  • תרגול ומתן משוב.

-

  • personal training

-

  • revital lev

-

  • Body language lectures

-

  • Body Language

-

  • organizational development

איך לעבור מסך

איך לעבור מסך

 

עמידה מול מצלמה

 

בעידן החדש, התקשורת האינטרנטית המצולמת, הופכת להיות נפוצה בקרב ארגונים רבים.

הדרכות וישיבות מועברים לקהל באופן אישי ורחב דרך המסכים.

בואו לקבל 10 טיפים בדברים החשובים בתקשורת ה "ONLINE" , בהדרכה זו תקבלו כלים בשפת הגוף הנכונה, כלים בנוכחות ויכולת ההשפעה שלנו על האחר דרך המסך, מודעות למצלמה וזווית צילום, תוכן ועד.....

מטרתה ההדרכה:  לשפר את המודעות והמיומנויות  התקשורתיות שלנו מול קהל, מול מצלמה.

 מיועדת ל:  כלל העובדים בחברה.

ההדרכה : מועברת כהרצאה בשילוב הפעלות וסרטונים המעמיקים את חווית הלמידה,  בנוסף ישנה אפשרות של העברת ההרצאה בלייב באפליקצית ZOOM או כח מדיה אחרת.

תכנים :  10 הטיפים הנחוצים הקשורים בהכנה בעמידה / ישיבה מול קהל, מול מצלמה, זוויות צילום, מודעות ונוכחות , שפת גוף, תוכן - סטוריטלינג.

bottom of page